nattbuss i regnet

Jahapp, igår blev kvällen lite annorlunda än vad jag trodde.
Va först hos mina kusiner o käka middag med lite annat folk åxå. Satt där o va lite trevlig o social en stund. Sen gick jag hem, hämtade "saker" o sen kom robban o hämtade mig. Han skulle nämligen göra "en tjänst för minderåriga" (mig alltså) :P . Efter han hade köpt deet så släppte han av mig i jakan där jag skulle träffa jessica. Vi typ frågade nån random männsika som va 18 o även han fick göra "en tjänst för minderåriga", fast den här gånger till jessica. Haha, han va ganska ruligt :D. Iaf, sen visste vi inte vad vi skulle göra så vi drog in till stan o tänkte dra till en fest i tullinge men eftersom det ligger långt åt helvete så sket vi i det ;p Vi träffade ist en som hette martin i stan. Fast då hade vi redan vart där i 100 år s nu va klockan halv 1 typ.. Han hade lite smått o gott i sin påse som vi fick av (a) Seeen åkte vi hem till honom i spånga, däär kollade vi på Mirrors Oo as läskig, fast vi hann inte kolla klart för vi va tvugna o ta nattbussen och då SPÖREGNADE det -.-  Skit kul.. Kom hem till jessica typ vid 3-halv 4, och sov även över där :P

Idag vakande vi typ vid 1, har bara stått o fixat oss hela dan för vi va rätt sega:P Kom hem typ för en halvtimme sen nu och TRÄNING väntas om någon timme :D kulkul:)

Hoppas ni haft en bra helg!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0