konstig dröm

Måste bara berätta om en sjuk dröm jag hade inatt.. den va jävligt obehaglig liksom men vet inte riktigt varför.
Jag drömde att mina tränare opererade min arm fast jag var vaken :S Jag typ hade skit ont, o det kändes typ haha. Jag låg där på operations bordet o blödde som ett jävla as från min arm o dom typ fattade ingenting. O sen när jag vaknade hade jag ont i armbågen typ :P fett skumt.

Iaf, skolan idag sög som vanligt men slutade ganska tidigt iaf.
Måste plugga historia snart, har prov imorn -.- skulle behöva vara hemma o plugga isf för o gå på träningen men NO WAY att det kommer hända :) Jag ska på träningen o så är det bara !!
Har kommit på en ny grej jag ska göra.. jag läser typ alltid mitt horoskop på tåget till skolan så jag tänkte sätta sätta in det varje dag (eller försöka) för ibland stämmer det läskigt mycke..

Kräftan 22/6-22/7
Frågor söker svar, och kanske borde du prata igenom något med en person du har förtroende för.



Kommentarer
Postat av: jenny

haha oj! läskigt! drömmar kan va riktigt skumma ;P <3

2008-11-06 @ 15:39:26
URL: http://jennyyyh.blogg.se/
Postat av: katja

ja verkligen :O :P<3

2008-11-06 @ 15:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0