jagvetinte

Kom nyss hem från träningen, är inte så nöjd med min prestation om man säger så.. känns som jag gör fel hela tiden o kmr förstöra på tävlingen. Så då har i det där igen, har jag verkligen gjort rätt val?
Jag ÄLSKAR att träna med er o ni gör en riktigt glad men är fristående verkligen min grej? jag vet inte.
Saknar volterna liksom o det har åxå varit min "starka" sida typ alltid. Men jag vet som sagt inte, vet inte vad jag ska göra..

Har verkligen 0 lust att gå till skolan imorn, för en fucking stadsvandring?! snälla..
gaaah, fuuuck skolan!!!! amn blir ju fucking derprimerad av att gå dit!!!
är iaf inte ensam om att tycka att just min skola är den drygaste.. det hör man lite då o då. vrf bytte jag till den egentligen :s? säpä i huvet är vad jag är.

nej nu ska jag ta o föna skallen o sluta klaga hela tiden.
Puss på er, jag älskar er<3

Kommentarer
Postat av: jenny

katja, vi är ett lag, vi tävlar som ett lag. det är aldrig någon ensam persons "fel". och du gör INTE alls fel hela tiden, du är grym!<3

önskar att det fanns nåt slags facit så man liksom vet vad som är rätt val, och jag önskar jag kunde hjälpa dig med det.. jag ääälskar dig gumman <3

2008-11-04 @ 22:36:38
URL: http://jennyyyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0