frysta eskimåer

Fick som sagt sjuts tbx till skolan efter håltimmen. Vi åkte till parkeringen på ikea o sladda med robbans bil, as kul :D Sen åkte vi till kungsängen, när vi skulle åka upp på motorvägen höll vi fan nästan på o sladda ner i ett dike pårikgtigt :O lite läskigt. Körde förbi macken o gjorde lite nödvändiga inköp till mig som är minderårig, man måste ju passa på ;)

När jag skulle hem från skolan idag var det som vanligt kålsvart. Vid bussen stod ett antal människor o frös, bland annat min syster. Jag fick en glad nyhet om att hel bussen inte ens kommit, klockan va typ fem över då. Jag kände på mig då att då kommer säkert kvart över bussen va försenad. Och ja minsann, det var den! men den kom tillslut. Väl på bussen såg alla ut som frysta eskimåer, seriöst. Jag va helt jävla täck med snö, det såg ut som att jag hade ståttute i flera timmar. Eftersom bussen va försenad så missade vi ju självklart tåget, yey. Men vi kom iaf hem.

Tog en varm kopp te o satte mej o glodde på tv, behövde liksom värma upp mig lite ;P
Fick nyss mejl från mickis, om vårat arbete i naturkunskapen.. har redovisning IMORN o vi har inte ens ordnat upp det :P inte bra. Nu ska jag iaf läsa igenom det o skriva ut det o så. Sen ska jag nog gå o lägga mej såsmåningom för jag e skittrött. Puss gonatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0