freeeeeeedag

Äntligen fredag och jag måste säga att veckan gått ganska fort endå!
Är jävligt trött o det ser man om jag tar bort mitt smink, är typ helst mörk under ögonen..ser typ ut som en alkoholist -.- och jag vet inte om jag skrivit det förut men det rycker i mitt ögonlock typ.. det har ryckt i flera jävla veckor nu :S vettefan vad det är. Sen har jag blåmärke på ena ryggradskotan lr vafan det heter.. o sen har min "knöl" på foten typ över stortån blivit jätte bullig :O o om man känner på den så känns den jätte stor jämfört med den andra, det gör lite ont åxå..

Ikväll vet jag inte vad som händer :(  för jag ska INTE dricka den här helgen, ska inte ska inte ska inte.
O jag känner att jag inte kmr palla va hemma, nån som vill adoptera mig kanske? :)
Aja..
Hoppas ni får er bra kväll iaf, puss på er ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0