drömma kan man

Jag hade en underbar kväll på Truppligan! Verkligen.. FYFAN vad vi glänste tjejer. Glöm inte att VI VANN <3



Förövrigt har jag haft en pissdag. Har inte haft några lektioner eller så, det har vart skönt iof. Hade aerobics o step up typ aktivitetsdag. Man kan säga att det började igår.. Pappa fick syn på att jag ar IG-varning i Naturkunskap & Idrott (?).
Han dampa satan innna jag skulle till Truppligan. Men jag höll tårarna tillbaka o jag glömde alla bekymmer när jag var med er. Tack<3
Han kom inte ens o kolla på när jag tävla för han va sjuk, eller orkade inte? Jag hade liksom sagt att jag verkligen ville att han skulle komma.. blev lite sårad faktist. Men mamma kom ju som tur va.

Sen idag då.. jag tänkte på att han va sjuk o så när jag skulle he från skolan så kom jag på att jag inte gett honom nått i farsdag presnent. Då tänkte jag attjag kan väll köpa hans favoritgodis så han blir lite gladare kanske?
När jag kommer hem.. Först hälsar jag då kollar han lite skumt på mig ? Men hälsar tbx lite smått surt. Jag bara går in i mitt rum o går tbx o ger honom min lilla "present". Jag säger bara "för att du är sjuk" Ska man inte säga tack då tycker ni?
Han bara fnyste o sa "ge mig en riktig present istället" (ham menade, va bra i skolan). "Varsågod?" sa jag, han fnyste bara igen.
Och DÄR brast det. Jag vet inte riktigt varför jag skriver dethär men.. - jag blev rikigt jävla ledsen pappa.

det enda, och verkligen enda jag vill är att
ni ska vara min enda och riktiga familj
att vi ska göra allt tillsammans
vara tillsammans
för all jävla framtid.

Kommentarer
Postat av: Sis

Jag tyckte det var skumt gjort också..men jag tror han kom på sig själv sen för han ropade ju på dig efter ett tag. Jag tyckte i alla fall att det var gulligt gjort<3

2008-11-12 @ 22:41:42
URL: http://mclarven.blogg.se/
Postat av: jenny

jag tyckte faktiskt att det verkade vara nåt igår.. jag finns här hjärtat <3



du var GRYM katja och FYFAN vad underbart kul de va :) du fick mig nästan att gråta nyss, spec när jag läste dedär sista, vet inte vad jag ska säga.. men du förstår nog, jag vill också, och jag älskar dig, föralltid <3

2008-11-12 @ 23:37:26
URL: http://jennyyyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0