c-vitamin och alvedon

Har inte haft nån tid att blogga på sistone. Dels för att jag inte fårr ha min dator och sen har jag haft fullt upp med projektarbeten. FYFAN på dom asså!!! Har lackat sönder på min familj dom senaste dagarna oxå, dom som vill veta varför får fråga. Det är inget allvarligt typ men dom är så omogna o dryga o bläääääääääääää!!!!!!!
Dom senaste dagarna har jag även knarkat alvedon och c-vitaminer, vilket är både bra och dåligt. Är ju nämligen förkyld.
Vaf händer i helgen då?
Fredag ska jag väl antagligen bara ta det lugnt eftersom jag fortfarande är sjuk och har inte vilat nånting den här veckan nu. Lördag om jag mår bättre hoppas jag på fest. Söndag hoppas på träning, har fan inte tränat på aslänge nu känns det som :O .
Åhh snart åker jag:) på lördag är det typ 3 veckor kvar tror jag ;)

Hur mår ni? :)<3

Kommentarer
Postat av: jenny

skriv av dig hos mig om du vill<3

jag mår okej typ, eller ah, nåt sånt ;P

puss o krya på deg bebe<3

2008-11-20 @ 22:02:03
URL: http://jennyyyh.blogg.se/
Postat av: katja

det får du åxå om du vill!<3

tack eller vad man nu säger ;p hihi <3

2008-11-21 @ 10:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0