1 november

Jag o jessi började föra igårkväll hemma hos mig, drack nästan upp en tredjedels 70is.. Då va vi lite lagom sådär.
Sen åkte vi vidare to tha party on dragspelsvägen. Där va det mindre folk än va vi trodde ganska dött, men vi lyfte hela partyt asså :D Drog igång alla så tillslut blev det lite drag iaf. Sen, dum som jag är drack jag ännu mer 2 aquatini (5.0) och ja.. vill inte tänka på allt jag gjorde.
Vid ungefär halv 3 bestämde vi oss för att dra hem, kommer inte ihåg varför men.. antagligen mådde jag inte så bra. Tur som vi har så gick det inga bussar så jag jessi erik o (fredrik?) va tvugna o GÅ hem. Skit bra, verkligen för vi hade klackskor!! Meeeen iaf så hade erik ett par andra skor med sig, ett par converse strl 44. Så dom traskade lilla jag hem i :) Såg nog lagom kul ut hahaha! Vi va väll hemma typ vid 3, kvart över 3.
Vaknade klockan 1 idag, yey! Har världens ångest för skolan o annat. Men det är priset man får ta när man dricker för mycket..

11 dagar

Kommentarer
Postat av: jenny

puss baby <3

2008-11-02 @ 13:18:23
URL: http://jennyyyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0